Dag två

Mina rädslor
 

En av mina största rädslor är att förlora alla mina nära och kära, no shit? Det är antagligen vad alla skulle svara på den här frågan. Och visst är det så för mig också, det kan jag inte sticka under stolen med. Men en annan stor rädla jag har är faktiskt att jag inte ska kunna skaffa barn med den jag älskar och vill spendera resten av mitt liv med. 
Hur bra skulle det kännas om man visste att det var en själv som var anledningen till att det inte går? Shit, jag skulle må så otroligt dåligt för det. Så håller tummarna för att det inte ska vara så i mitt fall när jag väl bestämmer mig för att tiden är inne.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0