En bild plus tio fakta

Emma till väster och jag till höger. En kass Iphone bild men den får duga för stunden! ;)
 
10 Fakta om mig:
 
 Jag jobbar som Frukt och Postansvarig på en Ica Nära butik.

Jag älskar att ta kort men är riktigt dålig på det.

Jag älskar att sitta hemma och internet shoppa.

Jag ångrar lite att jag valde att inte plugga vidare nu efter gymnasiet.

Jag tycker det är otrolig rogivande att åka tåg och buss längre turer.

Jag älskar att ha mysa hemmakvällar med min pojkvän.

Jag har gått från att ha svart hår till super blond.

Min största fobi är spindlar, oavsett storlek.

Jag och min pojkvän flytta ihop för bara några dagar sedan.

Jag gillar att festa men gör det väldigt sällan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0